0730 50 40 10

Cum deschid un punct de lucru?

Când am nevoie de un punct de lucru?

Care este procedua? Ce acte sunt necesare?

Cât costă? Cât durează?

Ce autorizații sunt necesare?

 

Punctul de lucru, sau sediul secundar,

Reprezinta o locatie auxiliara a societatii, în care aceasta poate desfasura fie activitati de birou, fie activitati comerciale, fie ambele, astfel că, în practică, situațiile în care o firmă poate avea nevoie să deschidă un punct de lucru sunt numeroase. 

Punctul de lucru se înregistrează la Registrul Comertului din judetul in care societatea are sediul social, unde administratoorul, sau împutericitul acestuia va depune un dosar de mențiuni. 

Procedura de infiintare a unui punct de lucru

Principalele etape sunt:

  • Incheierea contractului de inchiriere, sau comodat;

Pentru a deschide un punct de lucru societatea trebuie sa detina respectivul spatiu in proprietate sau in folosinta. Dovada folosintei se face cu contractul de inchiriere, sau cu contractul de comodat, ori cu alt tip de document, după caz. 

  • Adoptarea Hotararii AGA sau a Deciziei asociatului unic de infiintare a punctului de lucru;

Prin acest document, asociatii firmei, sau asociatul unic decid(e) infiintarea respectivului punct de lucru. Cu aceasta ocazie poate fi actualizat si actul constitutiv al firmei, dar acest lucru este opțional.  

  • Acordul Vecinilor 

In anumite situatii poate fi necesar acordul vecinilor directi si al asociatiei de proprietari sau locatari.

  • Declararea activităților desfășurate

În momentul depunerii dosarului de infiintare a punctului de lucru la Registrul Comertului trebuie sa declarati activitatile pe care le veti desfasura. Activitatile trebuie identificate prin codurile CAEN corepunzatoare si trebuie sa existe, deja, in actul constitutiv al firmei. Pentru asta veti completa si veti semna declaratia model_3 in rubricile special alocate.  

Bineinteles, procedura prezentata este general valabila, iar in practica pot sa apara si elemente suplimentare specifice fiecarui caz in parte.

ACTE necesare pentru înregistrare punct de lucru la Registrul Comerțului:

Principalele documente necesare pentru inregistrarea unui sediu secundar sunt:

  • Hotarare AGA/ Decizie asociat unic;

  • dovada sediului secundar(contract de inchiriere/ subinchiriere/ comodat etc.);

  • acordul Asociatiei de proprietari (formular);

  • acordul vecinilor (formular); 

  • copia cartii de identitate a persoanei care depune dosarul. 

 

 

Cât costă? Cât durează?

Prețul variază în funcție de timpul alocat și urgență.  

Găsești oferte detaliate în tab-ul Tarife ]

Durează doar câteva zile lucrătoare, din momentul depunerii dosarului la Registrul Comerțului. 

Ce autorizații sunt necesare?

Pentru a funcționa legal, ar putea fi necesare: autorizații, avize, sau alte doucumente. 

Lista autorizațiilor diferă în funcție de tipul activității, dimensiunea acesteia, sau alte criterii.  

În secțiunea Servicii găsiți multe informații utile privind autorizațiile necesare pentru funcționarea legală. 

Solicita oferta personalizata

Ce servicii îți sunt necesare?

Poți completa formularul de mai jos,   
sau ne poți contacta telefonic.  

Dacă nu știi exact, ce servicii te interesează, sună-ne! 
Consultanții noștri îți vor adresa întrebări ajutătoare

Vom stabili împreună o scurtă listă de activități și demersuri relevante, 
După care îți vom transmite o Ofertă de servicii.

Oferta rapida asistata/call-center

Preferi să ne contactezi telefonic? Ne găsești de Luni până Vineri între 09.00 - 18.00

Completeaza formularul si te vom contacta cand doresti pentru Ofertare Rapida
Ofertare Rapida
x

Designed and developed by

Top

Acest site foloseşte cookies. Navigând în continuare vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Detalii aici De acord