0730 50 40 10

Magazin alimentar

Ce autorizații sunt necesare pentru un magazin alimentar

Care este procedura? Cât durează autorizarea

Cât costă serviciile de consultanță pentru autorizare

Care sunt cele mai importante autorizații

Autorizații pentru magazin alimentar

Pentru un magazin alimentar obișnuit, de cartier, cu o suprafață medie de 50-80 mp, lista autorizațiilor necesare pentru funcționarea legală nu este foarte mare. 

Ce trebuie să ai în vedere la început: 

  • deoarece vei vinde produse alimentare, trebuie să te conformezi normelor sanitare veterinare, să amenajez corect spațiul și să-l utilezi corespunzător,

  • personalul angajat trebuie să aibă pregătirea necesară, 

  • spațiul să aibă destinație comercială, pentru a putea fi autorizat la primărie, dacă există o reglementare locală în acest sens, 

  • eventualele lucrări de amenajare să fie făcute legal

  • dacă ai instalat un sistem de supraveghere video, trebuie să întocmești documentațiile, să implementezi procedurile și să instruiești personalul. 

Care este procedura legală? Înființare și autorizare. 

Ai verificat spațiul, destinația constructivă, reglementările urbanistice zonale, te-ai interesat de vecini, sau eventuale restricții locale, după care închiriezi spațiul și faci demersurile la Registrul Comerțului. Ai înregistrat punctul de lucru, sau chiar firma, dacă este nevoie. Toate aceste formalități pot dura ceva mai mult de o săptămâna. 

După ce ai înființat punctul de lucru, vei face demersuri simultane la DSV, DSP și ISU, precum și la alte instituții, dacă este cazul, care vor dura aproximativ 30 zile. 

Ulterior, vei face demersuri la primărie, pentru a obține Autorizația de Funcționare, cu termen legal de 30 zile, sau mai mult. 

Cât costă consultanța pentru autorizare?

Prețul va fi calculat în funcție de timpul alocat, complexitate proiectului, ori numărul de deplasări, sau întâlniri. 


Specialiștii  JF  analizează și îți prezintă o imagine realistă a situației în care te afli,
Vei afla, astfel, ce ai de făcut pentru a funcționa în deplină legalitate

[ listă Servicii ]     [vezi Documente]     [ vezi Prețuri ] 


 

Care sunt cele mai importante autorizații?

De obicei, cele mai ”importante” autorizații sunt cele pe care nu le ai! De ce?

Pentru că majoritatea instituțiilor efectuează controale în domeniul lor de competență!

De exemplu, dacă ești controlat de inspectorii DSV, prezinți autorizația și dovedești că cunoști și respecți normele sanitare veterinare, totul va fi în regulă. 

Însă dacă ulterior vine și Poliția Locală, iar tu nu ești în măsură să prezinți Autorizația de Funcționare emisă de primărie, Documentul de Înregistrare Sanitarp Veterinară nu te mai poate ajuta prea mult.

În cel mai bun caz, dacă l-ai obținut recent, ai putea spune că nu ai apucat să faci demersurile la primărie, sau că tocmai ai depus dosarul, iar asta te-ar putea ajuta să câștigi un pic de timp, dar nu foarte mult!


Serviciile  JF  se adresează celor care își prețuiesc timpul  


[ listă Servicii ]     [vezi Documente]     [ vezi Prețuri ]  

Informații utile

Magazine alimentare găsești peste tot în țară, oriunde a existat un vad comercial, care să atragă atenția unui întreprinzător!

Cum te ajută expertiza  JF  să deschizi un magazin alimentar de cartier?

Evaluăm spațiul în conformitate cu o serie de norme legale specifice legislației sanitare, sanitare - veterinare, altele 

Verificăm restricții de natură urbanistică. 

Dacă este nevoie, înființăm firma și/sau punctul de lucru. 

Ne ocupăm de demersurile de schimbare a destinației constructive a spațiului, inlcusiv documentații întocmite de arhitect, dacă este cazul. 

Daccă este necesar, obținem Certificatul de Urbanism, Avizele și Autorizație de Construire.   

Îți oferim consultanță privind exigențele sanitare veterinare, întocmim și depunem documentele la DSV. Te ajutăm să te pregătești pentru controlul de autorizare.  

Întocmim și depunem documentele Direcția de Sănătate Publică și îți oferim consultanță generală privind obligațiile legale privind igiena și sănătatea publică. 

Asigurăm consultanță privind obligațiile legale, pe care le ai în relația cu Inspectoratul pentru Situații de Urgență. 

Facem demersurile necesare în vederea obținerii Autorizației de Funcționare, sau a Acordului de Funcționare, ori a Avizului de Funcționare. 

Oferim consultanță, întocmim actele și relaționăm cu fiecare instituție.


Serviciile  JF  se adresează celor care își prețuiesc timpul  


[vezi Documente]     [ vezi Prețuri ]  

Cele mai solicitate servicii

Alege pachetul care ti se potriveste sau contacteaza-ne pentru a configura o oferta personalizata
BASIC

include analiză prealabilă, consultanță generală și pregătire documente pentru DSV, DSP și ISU

de la 850 Lei
SERVICII Incluse
  • * B *analiza actelor furnizate de beneficiar
  • * B *discuții telefonice, email-uri, comunicare prin intermediul contului
  • * * *consultanță generală și îndrumări în întâlnire la sediul prestatorului
  • DSVconcepere și redactare documente, pregătire dosar(e), altele
  • DSVdepunere dosar(e), completări cereri, formulare, altele
  • DSPpregătire Adresă către DSP + set minimal de documente
  • DSPdepunere dosar(e), completări cereri, formulare, altele
  • ISUpregătim scenarii de lucru, concepem și redactăm adrese, altele
  • ISUdepunere dosar(e), completări cereri, formulare, altele
ACTIVITATI desfasurate
  • analizăm informațiile și documentele furnizate de beneficiar
  • întocmim adrese, completăm cereri și alte formulare, pregătim dosarele
  • depunem dosarele la instituții și verificăm stadiul demersurilor
TIMP de lucru. PRET
4 ore Pret Pachet
850 lei
OPTIM

include o disponibilitate mai mare arătată beneficiarului în demersurile la DSV, DSP și ISU

de la 1250 Lei
SERVICII Incluse
  • * O *analiza actelor furnizate de beneficiar
  • * O *discuții telefonice, email-uri, comunicare prin intermediul contului
  • * * *consultanță generală și îndrumări practice
  • DSVconcepere și redactare documente, pregătire dosar(e), altele
  • DSVdepunere dosar(e), completări cereri, formulare, altele
  • DSPpregătire Adresă către DSP + set minimal de documente
  • DSPdepunere dosar(e), completări cereri, formulare, altele
  • ISUpregătim scenarii de lucru, concepem și redactăm adrese, altele
  • ISUdepunere dosar(e), completări cereri, formulare, altele
  • DSVrealizare plan de amenajare/ concepere, sau optimizare circuite funcționale
ACTIVITATI desfasurate
  • analizăm informațiile și documentele furnizate de beneficiar
  • întocmim adrese, completăm cereri și alte formulare, pregătim dosarele
  • depunem dosarele la instituții și verificăm stadiul demersurilor
TIMP de lucru. PRET
5 ore Pret Pachet
1250 lei
PREMIUM

include, în plus, pregătirea unui plan de amenajare și o disponibilitate mai mare arătată beneficiarului în demersurile la DSV, DSP și ISU

de la 1950 Lei
SERVICII Incluse
  • * P *analiza actelor furnizate de beneficiar
  • * P *discuții telefonice, email-uri, comunicare prin intermediul contului
  • * * *consultanță generală și îndrumări în întâlnire la sediul prestatorului
  • DSVconcepere și redactare documente, pregătire dosar(e), altele
  • DSVrealizare plan de amenajare/ concepere, sau optimizare circuite funcționale
  • DSVdepunere dosar(e), completări cereri, formulare, altele
  • DSVverificare stadiu și asigurarea relației cu instituția (susținerea dosarului)
  • DSPpregătire Adresă către DSP + set minimal de documente
  • DSPdepunere dosar(e), completări cereri, formulare, altele
  • ISUpregătim scenarii de lucru, concepem și redactăm adrese, altele
  • ISUdepunere dosar(e), completări cereri, formulare, altele
  • DSVdisponibilitate pentru întâlniri suplimentare și alte activități
ACTIVITATI desfasurate
  • analizăm informațiile și documentele furnizate de beneficiar
  • întocmim adrese, completăm cereri și alte formulare, pregătim dosarele
  • concepem, sau optimizăm planul de amenajare și utilare în urma discuțiilor cu beneficiarul
  • depunem dosarele la instituții și verificăm stadiul demersurilor
TIMP de lucru. PRET
10 ore Pret Pachet
1950 lei
Alege serviciile noastre si beneficiaza de AVANTAJELE CONTULUI DE CLIENT
STATUS IN TIMP REAL

Verifici stadiul fiecarui demers in timp real

DOCUMENTE SCANATE

Documente scanate, pe masura ce le obtinem

RAPORT DE ACTIVITATE

Vezi raportul de activitate detaliat in timp real

EXECUTIE RAPIDA

Eficienta ridicata si termene reduse de executie

Solicita oferta personalizata

Ce servicii îți sunt necesare?

Poți completa formularul de mai jos,   
sau ne poți contacta telefonic.  

Dacă nu știi exact, ce servicii te interesează pentru magazinul tău, sună-ne! 
Consultanții noștri îți vor adresa întrebări ajutătoare

Vom stabili împreună o scurtă listă de activități și demersuri relevante, 
După care îți vom transmite o Ofertă de servicii.

Oferta rapida asistata/call-center

Preferi să ne contactezi telefonic? Ne găsești de Luni până Vineri între 09.00 - 18.00

Completeaza formularul si te vom contacta cand doresti pentru Ofertare Rapida
Ofertare Rapida
x

Designed and developed by

Top

Acest site foloseşte cookies. Navigând în continuare vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Detalii aici De acord