0730 50 40 10

Magazin alimentar

Ce autorizații sunt necesare pentru un magazin alimentar

Care este procedura? Cât durează autorizarea

Cât costă serviciile de consultanță pentru autorizare

Care sunt cele mai importante autorizații

Autorizații pentru magazin alimentar

Pentru un magazin alimentar obișnuit, de cartier, cu o suprafață medie de 50-80 mp, lista autorizațiilor necesare pentru funcționarea legală nu este foarte mare. 

Ce trebuie să ai în vedere la început: 

  • deoarece vei vinde produse alimentare, trebuie să te conformezi normelor sanitare veterinare, să amenajez corect spațiul și să-l utilezi corespunzător,

  • personalul angajat trebuie să aibă pregătirea necesară, 

  • spațiul să aibă destinație comercială, pentru a putea fi autorizat la primărie, dacă există o reglementare locală în acest sens, 

  • eventualele lucrări de amenajare să fie făcute legal

  • dacă ai instalat un sistem de supraveghere video, trebuie să întocmești documentațiile, să implementezi procedurile și să instruiești personalul. 

Care este procedura legală? Înființare și autorizare. 

Ai verificat spațiul, destinația constructivă, reglementările urbanistice zonale, te-ai interesat de vecini, sau eventuale restricții locale, după care închiriezi spațiul și faci demersurile la Registrul Comerțului. Ai înregistrat punctul de lucru, sau chiar firma, dacă este nevoie. Toate aceste formalități pot dura ceva mai mult de o săptămâna. 

După ce ai înființat punctul de lucru, vei face demersuri simultane la DSV, DSP și ISU, precum și la alte instituții, dacă este cazul, care vor dura aproximativ 30 zile. 

Ulterior, vei face demersuri la primărie, pentru a obține Autorizația de Funcționare, cu termen legal de 30 zile, sau mai mult. 

Cât costă consultanța pentru autorizare?

Prețul va fi calculat în funcție de timpul alocat, complexitate proiectului, ori numărul de deplasări, sau întâlniri. 


Specialiștii  JF  analizează și îți prezintă o imagine realistă a situației în care te afli,
Vei afla, astfel, ce ai de făcut pentru a funcționa în deplină legalitate

[ listă Servicii ]     [vezi Documente]     [ vezi Prețuri ] 


 

Care sunt cele mai importante autorizații?

De obicei, cele mai ”importante” autorizații sunt cele pe care nu le ai! De ce?

Pentru că majoritatea instituțiilor efectuează controale în domeniul lor de competență!

De exemplu, dacă ești controlat de inspectorii DSV, prezinți autorizația și dovedești că cunoști și respecți normele sanitare veterinare, totul va fi în regulă. 

Însă dacă ulterior vine și Poliția Locală, iar tu nu ești în măsură să prezinți Autorizația de Funcționare emisă de primărie, Documentul de Înregistrare Sanitarp Veterinară nu te mai poate ajuta prea mult.

În cel mai bun caz, dacă l-ai obținut recent, ai putea spune că nu ai apucat să faci demersurile la primărie, sau că tocmai ai depus dosarul, iar asta te-ar putea ajuta să câștigi un pic de timp, dar nu foarte mult!


Serviciile  JF  se adresează celor care își prețuiesc timpul  


[ listă Servicii ]     [vezi Documente]     [ vezi Prețuri ]  

Informații utile

Magazine alimentare găsești peste tot în țară, oriunde a existat un vad comercial, care să atragă atenția unui întreprinzător!

Cum te ajută expertiza  JF  să deschizi un magazin alimentar de cartier?

Evaluăm spațiul în conformitate cu o serie de norme legale specifice legislației sanitare, sanitare - veterinare, altele 

Verificăm restricții de natură urbanistică. 

Dacă este nevoie, înființăm firma și/sau punctul de lucru. 

Ne ocupăm de demersurile de schimbare a destinației constructive a spațiului, inlcusiv documentații întocmite de arhitect, dacă este cazul. 

Daccă este necesar, obținem Certificatul de Urbanism, Avizele și Autorizație de Construire.   

Îți oferim consultanță privind exigențele sanitare veterinare, întocmim și depunem documentele la DSV. Te ajutăm să te pregătești pentru controlul de autorizare.  

Întocmim și depunem documentele Direcția de Sănătate Publică și îți oferim consultanță generală privind obligațiile legale privind igiena și sănătatea publică. 

Asigurăm consultanță privind obligațiile legale, pe care le ai în relația cu Inspectoratul pentru Situații de Urgență. 

Facem demersurile necesare în vederea obținerii Autorizației de Funcționare, sau a Acordului de Funcționare, ori a Avizului de Funcționare. 

Oferim consultanță, întocmim actele și relaționăm cu fiecare instituție.


Serviciile  JF  se adresează celor care își prețuiesc timpul  


[vezi Documente]     [ vezi Prețuri ]  

Categorii de Servicii

Pachetele de servicii în ordinea lor firească sunt:
Verificare

Este vorba de verificarea felului în care spațiul propus de beneficiar se pretează pentru desfășurarea activităților de alimentație publică.   

Include consultanță generală și o vizită la spațiu (doar în București-Ilfov).

Pachetul NU include demersuri propriu-zise și precede serviciile din pachetul Standard.

La conceperea prezentului pachet de servicii am avut în vedere o unitate relativ mică.

de la 675 Lei
SERVICII Incluse
  • VERIFanaliza actelor furnizate de beneficiar
  • VERIFdiscuții telefonice, email-uri, comunicare prin intermediul contului
  • VERIFdeplasări de lucru la sediul/ sediile beneficiarlui
  • VERIFîntâlniri la sediul/ sediile beneficiarului, evaluare spațiu/ amenajări, altele
  • * * *analizăm informațiile și documentele furnizate de beneficiar
  • * * *purtăm discuții telefonice, scriem email-uri, comunicăm prin intermediul contului
  • * * *activități de birou (project management) în relația cu terț(i)-colaborator(i)
TIMP de lucru. PRET
3 ore Pret Pachet
675 lei
Standard

Analizăm un volum mai mare de documente, comunicăm constant cu beneficiarul pentru clarificarea detaliilor și îi oferim consultanță și îndrumări, lucrăm memoriul tehnic și pregătim dosarele pentru DSP și DSP

După depunerea dosarelor, vom păstra legătura telefonic și pe email și vă vom spune cum și cu ce să vă pregătiți pentru controalele de autorizare.
Ne asumăm depunerea dosarelor doar în București și jud. Ilfov

La conceperea prezentului pachet de servicii am avut în vedere nevoile unităților relativ mici, cu circuite simple, sau integrate unui food court (circuite prealabile existente). 

de la 1575 Lei
SERVICII Incluse
  • * * *analizăm informațiile și documentele furnizate de beneficiar
  • * * *purtăm discuții telefonice, scriem email-uri, comunicăm prin intermediul contului
  • DSVconcepere și redactare documente, pregătire dosar(e), altele
  • DSVdisponibilitate pentru activități de suport (telefonic și pe email)
  • DSVdepunere dosar(e), completări cereri, formulare, altele
  • DSVverificare stadiu și asigurarea relației cu instituția (susținerea dosarului)
  • DSPconcepere și redactare memoriului tehnic pentru dosarul de certificare DSP
  • DSPpregătire dosar de certificare a conformității cu normele de igienă și sănătate publică
  • DSPdepunere dosar(e), completări cereri, formulare, altele
  • DSPverificare stadiu și asigurarea relației cu instituția (susținerea dosarului)
  • DSV-Pconsultanță generală și îndrumări în întâlnire la sediul prestatorului
  • DSV-Pconcepere și redactare 5 proceduri std. conf. principiilor HACCP
  • VERIFîntâlniri la sediul/ sediile beneficiarului, evaluare spațiu/ amenajări, altele
  • VERIForice alte activități conexe, sau deplasări la sediile instituțiilor, ori la sediul/ sediile beneficiarului
  • DSPdisponibilitate pentru activități de suport (telefonic și pe email)
  • DSPorice alte activități realizate de prestator în susținerea demersului
TIMP de lucru. PRET
7 ore Pret Pachet
1575 lei
Std._Plus

Include un demers simplificat la ISU prin care solicităm un punct de vedere oficial privind eventuala obligație legală de a efectua demersuri de avizare/ autorizare privind securitatea la incendiu pentru spațiul propus de beneficiar.

În urma analizei documentelor și informațiilor, ISU poate emite un răspuns negativ (adică NU este necesară autorizarea), sau pozitiv, caz în care trebuie să efectuați demersuri de avizare/ autorizare (NU sunt incluse în ofertă!). 

Suplimentar, putem efectua un demers similar la Agenția de Protecție a Mediului, pentru situațiile în care primăria vă solicită un astfel de document în procedura de autorizare. 

de la 450 Lei
SERVICII Incluse
  • * * *analizăm informațiile și documentele furnizate de beneficiar
  • * * *îi comunicăm beneficiarului comentariile noastre privind actele prezentate
  • ISUpregătim scenarii de lucru, concepem și redactăm adrese, altele
  • ISUdepunere dosar(e), completări cereri, formulare, altele
  • APMpregătim scenarii de lucru, concepem și redactăm documente, altele
  • APMdepunere dosar(e), completări cereri, formulare, altele
  • ISUdisponibilitate pentru întâlniri suplimentare și alte activități
  • ISUorice alte activități conexe, sau deplasări la sediile instituțiilor, ori la sediul/ sediile beneficiarului
  • APMverificare stadiu și asigurarea relației cu instituția (telefonic și pe email)
  • ISUactivități de project management în relația cu terți-colaboratori (arhitect, verificatori, experți, s.a.)
ACTIVITATI desfasurate
  • analizăm informațiile și documentele furnizate de beneficiar
  • întocmim adrese, completăm cereri și alte formulare, pregătim dosarele
  • concepem, sau optimizăm planul de amenajare și utilare în urma discuțiilor cu beneficiarul
  • depunem dosarele la instituții și verificăm stadiul demersurilor
TIMP de lucru. PRET
2 ore Pret Pachet
450 lei
Alege serviciile noastre si beneficiaza de AVANTAJELE CONTULUI DE CLIENT
STATUS IN TIMP REAL

Verifici stadiul fiecarui demers in timp real

DOCUMENTE SCANATE

Documente scanate, pe masura ce le obtinem

RAPORT DE ACTIVITATE

Vezi raportul de activitate detaliat in timp real

EXECUTIE RAPIDA

Eficienta ridicata si termene reduse de executie

Solicita oferta personalizata

Ce servicii îți sunt necesare?

Poți completa formularul de mai jos,   
sau ne poți contacta telefonic.  

Dacă nu știi exact, ce servicii te interesează pentru magazinul tău, sună-ne! 
Consultanții noștri îți vor adresa întrebări ajutătoare

Vom stabili împreună o scurtă listă de activități și demersuri relevante, 
După care îți vom transmite o Ofertă de servicii.

Oferta rapida asistata/call-center

Preferi să ne contactezi telefonic? Ne găsești de Luni până Vineri între 09.00 - 18.00

Completeaza formularul si te vom contacta cand doresti pentru Ofertare Rapida
Ofertare Rapida
x

Designed and developed by

Top

Acest site foloseşte cookies. Navigând în continuare vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Detalii aici De acord