Array

Acoperire nationala
  • Lucrăm împreună cu ușurință,
  • Din orice colț al țării!
Comunitatea activa
  • Specialist, sau Agent local,
  • În echipă e mai bine!
Tool Project Management
  • Muncim eficient și transparent
  • Activitatea e ușor cuantificabilă
Evoluam impreuna
  • Cu răbdare și profesionalism
  • Construim o țară mai bună!
Devino colaborator Jurist Firme!
Completeaza formularul si te vom contacta in cel mai scurt timp.
In ce zona din tara iti desfasori activitatea?
Cu ce institutii relationezi in activitatea ta
Care este domeniul tău de activitate?
Ataseaza CV-ul sau alte documente relevante (optional)
or
Date contact
Pentru inregistrarea solicitarii este necesar sa va prelucram datele transmise. Informatii complete aici:
Politica de Prelucrare a Datelor cu Caracter Personal (GDPR)
Array
Conditii colaborare

• Competență profesională 

• Experiență practică relevantă 

• Emit factură și plătesc impozite 

Suntem interesati sa colaboram cu alte firme de consultanță, sau cu liber-profesionisti, ce ofera servicii complementare, sau similare serviciilor oferite de noi. 

Condiția referitoare la Competența profesională nu are nevoie de explicații, sau precizări, fiind un element de bază în orice domeniul de activitate. Trebuie, doar, să corespundă domeniului de activitate și angajamentelor contractuale, pe care fiecare colaborator este pregătit, să și le asume.  

Experiența practică reprezintă învățare și cunoaștere și este un element important al devenirii noastre. Relevanța este un aspect relativ, ce trebuie judecat într-un anumit context. Experiența practică relevantă nu înseamnă, nici multă, nici puțină, ci potrivită cerințelor proiectelor în care se implică colaboratorul. 

Emit factură și plătesc impozite - Activitatea poate fi desfășurată sub diverse forme de organizare, dar toate au în comun posibilitatea de a emite factură, care, fără a fi singura condiție, reprezintă o premisă importantă a funcționării legale, în orice domeniu de activitate. 

Evaluarea Colaborarii
• Activitate Eficientă
• Ușurință în comunicare 
• Responsabilitate  
• Perseverență

Completarea formularului alaturat reprezintă primul pas în stabilirea unei relatii de colaborare...

Capacitatea de a munci în mod eficient influențează atât rentabilitatea fiecărui contract, cât și moralul echipei de proiect, astfel că reprezintă un criteriu important în evaluarea colaborărilor noastre. 

Ușurința în comunicare este o premisă a eficienței, dar și o condiție de sine stătătoare în consolidarea relațiilor de colaborare cu echipa, care este principalult atu în orice companie. 

Asumarea responsabilității înseamnă că ne putem baza unii pe alții. Nu este vorba doar de situațiile în care mai greșim, fiindcă a greși e omenește și ni s-a întâmplat tuturor. 

Așa cum știți, de multe ori, relația cu Administrația Publică, mai ales cea locală, reprezintă, un adevărat test de răbdare și perseverență, care devine, astfel, o condiție esențială a unei colaborări de succes. 

Functionarea Colaborarii

Dacă ești interesat(ă) de colaborare, completează formularul alăturat. 

Având în vedere categoriile de servicii, pe care le oferim, ajungem să colaborăm cu specialiști din diverse domenii, cum ar fi: avocați, ingineri, arhitecți, sau economiști...

De asemenea, suntem interesați de colaboratori cu experiență, care pot asigura relația cu diverse instituții publice locale. 

Mai întâi, vom discuta și vom stabili împreună detaliile colaborării. 

Pentru o comunicare cât mai bună și o colaborare eficientă, fiecare colaborator va folosi un cont propriu. 

Prin intermediul contului, colaboratorul va avea acces la fiecare proiect, va comunica cu managerul de proiect și cu reprezentantul beneficiarului. 

Proiectele sunt împărțite în module, pe specialități, astfel că fiecare colaborator va avea acces la informațiile și documentele relevante pentru specialitatea sa. 

Array
1. Am completat formularul. Când începe colaborarea?

Te vom contacta pentru a discuta despre pregătirea și experiența ta practică. În funcție de specializarea ta, experiența și disponibilitatea ta, dar și de potențialul localității/ zonei în care lucrezi, solicitările pot să apară mai curând, sau mai târziu, mai frecvent, sau mai rar.

2. Care sunt domeniile de interes pentru colaborare?

De obicei, juriștii au cel mai mult de lucru, dar colaborăm frecvent și cu arhitecți, ingineri, experți din industria alimentară, sau protecția mediului, precum și specialiști din alte domenii. 

3. Cine sunt clienții JuristFirme.ro?

Sunt persoane juridice (companii, sau ONG-uri), ori alte entități înregistrate fiscal, cum ar fi PFA-urile, care au nevoie de diverse avize, autorizații, licențe, sau alte documente, pentru a pune în practică, sau pentru a dezvolta un proiect.

1. Cât costă utilizarea site-ului JuristFirme.ro?

Am dezvoltat JuristFirme.ro pentru a îmbunătăți comunicarea cu clienții și colaboratorii noștri, astfel încât să putem lucra cu toții mai eficient. Utilizarea site-ului nu presupune costuri, însă conturile de colaborator(i) sunt disponibile doar pentru afiliați și nu pot fi create automat.

2. Ce comisioane revin colaboratorilor?

În colaborările punctuale, înainte de începerea proiectului stabilim responsabilitățile și procentele, ce revin fiecărei părți. În colaborările permanente, stabilim criterii clare, astfel încât toată lumea să fie mulțumită. 

1. Cum pot crea un cont de colaborator?

Poți completa formularul alăturat, după care noi te vom contacta pentru a discuta detalii privind domeniul tău de activitate și experiența acumulată, localitatea, sau zona, în care îți activezi, disponibilitatea, precum și alte aspecte importante pentru o colaborare. 

2. De ce am nevoie de cont de colaborator?

Prin intermediul contului vei primi acces la informațiile și documentele din proiectele în care vom colabora. Fiecare proiect are o secțiune proprie de chat, un calendar de activități, precum și alte componente menite să ne ajute să lucrăm și să comunicăm mai bine.

1. Putem colabora în mai multe domenii?

Bineînțeles că putem colabora, dacă aveți pregătirea și experiența necesară. 

2. Pot obține exclusivitate într-un anumit domeniu, sau o zonă?

Răspunsul este negativ, însă, în funcție de nivelul de pregătire, disponibilitate, competență, precum și alte criterii, putem lua în considerare o colaborare mai strânsă, care să implice prioritate în repartizarea proiectelor. 


Designed and developed by

Top

Acest site foloseşte cookies. Navigând în continuare vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Detalii aici De acord