0730 50 40 10

Directia de Sanatate Publica Bucuresti, 

Pentru agenți economici,

Notificare privind Asistența de Specialitate  

Răspunsul oficial/ Negația DSP 

Notificarea privind Certificarea Conformității cu Normele de Igienă și Sănătate Publică 

Autorizația Sanitară de Funcționare 

Consultanță demersuri legale sănătate publică


Specialiștii  JF  analizează și îți prezintă o imagine realistă a situației în care te afli,
Vei afla, astfel, ce ai de făcut pentru a funcționa în deplină legalitate.


Notificarea privind asistența de specialitate   

Este un document oficial ce poate fi emis de Direcția de Sănătate Publică la solicitatea persoanelor interesate, sau a agenților econommici 

Răspunsul Oficial/ Negația DSP    

Este, de asemenea, un document ce poate fi emis de către Direcția de Sănătate Publică la solicitatea expresă a persoanelor interesate, însă, de exemplu, Direcția de Sănătate Publică București nu mai primește astfel de cereri la Registratura instituției, însă puteți solicita astfel de informații în baza legii privind accesul la informațiile de interes public. 

Notificarea de Certificare a Conformității cu normele de Igienă și Sănătate Publică   

Așa cum îi spune și numele, este un document oficial emis de Direcția de Sănătate Publică la cererea persoanelor interesate, în urma verificării documentelor solicitantului dar și a felului în care sunt respectate normele de igienă și sănătate publică.  

 

Servicii în relația cu DSP București

Activitățile pe care le desfășurăm: 

 Analizăm  informațiile și documentele furnizate de beneficiar. 

  • Este o activitate implicită la începutul oricărui proiect

 Clarificăm detaliile proiectului discutând cu beneficiarul  

  • În cadrul unei întâlniri la sediul nostru 

 Ne deplasăm  în locația beneficiarului, pentru alte discuții și clarificări 

  • În anumite situații, o vizită la fața locului poate ajuta la clarificarea unor aspecte importante 

 Comunicăm  eficient cu colaboratorii cooptați în proiect, dacă este cazul. 

  • Pe lângă echipa proprie, avem un portofoliu de colaboratori specializați, la care apelăm permanent cu solicitări specifice.

  • În mod specific, în demersurile de natură urbanistică sunt necesare documentații întocmite de arhitect, ingineri și alți specialiști. De asemenea, actele trebuie verificate de către verificatori cu diverse specializări 

 Întocmim  dosarul pe baza informațiilor și documentelor furnizate de beneficiar și/ sau de colaboratorii cooptați în proiect, dacă este cazul. 

  • Pentru fiecare tip de demers este necesar câte un set de documente, prin care solicitantul să facă dovada îndeplinirii unor condiții specifice. 

 Depunem  dosarul la registratura instituției, sau prin Poșta Română, cu confirmare de primire și opis de documente 

  • De obicei, dosarele sunt depuse prin registratura instituției 

  • În practică, pot să apară situații în care am putea recomanda depunerea documentelor prin Poșta Română, cu adresă de înaintare, opis de documente și confirmare de primire. 

 Susținem  dosarul în relația cu funcționarii instituției 

  • Poate fi vorba de simpla verificare a stadiului în care se află dosarul 

  • De asemenea, poate fi vorba de discuții purtate cu funcționarul, care se ocupă de soluționarea dosarului, în susținerea solicitării beneficiarului, ori referitoare la documentațiile din dosar 

  • În unele situații, ar putea fi necesare audiențe pentru susținerea dosarului în fața funcționarilor din conducerea instituției 

 Efectuăm  alte demersuri pentru obținerea unor documente suplimentare necesare în dosar 

  • Documentele suplimentare pot fi utile, uneori, iar alteori pot fi neapărat necesare pentru clarificarea unor detalii și finalizarea cu succes a demersului. 

 Desfășurăm  activități suplimentare în relația cu beneficiarul, colaboratorii și instituția, în funcție de caz 

  • În practică, ne confruntăm cu situații numeroase și diverse. Legislația este neclară, unele norme se schimbă frecvent, iar alte reglementări sunt expirate de mai mulți ani, astfel că nevoia unor activități suplimentare trebuie luată în considerare. 

 

 Vezi prețuri  pentru Serviciile  JF  

Solicita oferta personalizata

Ce servicii îți sunt necesare?

Poți completa formularul de mai jos,   
sau ne poți contacta telefonic.  

Dacă nu știi exact, ce servicii te interesează, sună-ne! 
Consultanții noștri îți vor adresa întrebări ajutătoare

Vom stabili împreună o scurtă listă de activități și demersuri relevante, 
După care îți vom transmite o Ofertă de servicii.

Oferta rapida asistata/call-center

Preferi să ne contactezi telefonic? Ne găsești de Luni până Vineri între 09.00 - 18.00

Completeaza formularul si te vom contacta cand doresti pentru Ofertare Rapida
Ofertare Rapida
x
Te-ar mai putea interesa si


Designed and developed by

Top

Acest site foloseşte cookies. Navigând în continuare vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Detalii aici De acord