Ultima actualizare: 25 Iulie 2016

Infiintare firma de CATERING

Consultanta - CateringCATERING-ul este o activitate de alimentatie publica. 

Vino la o Consultanta, pentru a afla:

? Conditiile pe care trebuie sa le indeplineasca spatiul, 
? Aspecte legale privind pregatirea angajatilor si conditiile de munca ale acestora, 
? Trasabilitatea materilor prime folosite si procedurile de lucru obligatorii,  
? Alte elemente specifice acestui domeniu de activitate! 

Pentru ca e important sa pornesti cu dreptul!

Bineinteles, inainte de a va ocupa de amenajarea corespunzatoare a respectivului spatiu, trebuie sa va preocupati de demersurile de infiintare ale firmei, sau a punctului de lucru, pentru care veti gasi detalii in paginile corespunzatoare, asa ca nu vom insista pe acceste aspecte.

Spatiul si importanta acestuia

Elemente specifice:

? Compartimentarea si amenajarea imobilului trebuie sa indeplineasca cerintele prevazute de legislatia in vigoare, aplicabila unitatilor de alimentatie publica, 
? Fluxurile functionale trebuie proiectate intr-o maniera coerenta, care sa permita, atat o folosire eficienta a spatiilor de lucru, cat si respectarea principiilor de bune practici in alimentatie publica, 
? Trebuie avute in vedere aspecte privind: acces angajati, vestiar, toaletele personalului angajat, aprovizionarea, depozitarea, procesele prealabile, activitatile din bucatarie, servirea, deseurile, alte elemente, dupa caz. Toate acestea trebuie armonizate prin proceduri de lucru inchegate si clare.

BUGETUL necesar unei astfel de investitii:

COSTURI implicite:

firma de catering

  • inchirierea locatiei/ spatiului de desfasurare a activitatii,
  • amenajarea spatiului pentru a corespunde exigentelor legale,
  • utilarea bucatariei,
  • achizitia unui autovehicul (prevazut cu transportor izotermic), dupa caz, 
  • salariile angajatilor, eventual decontarea transportului acestora,
  • achizitia materiei prime utilizata la prepararea preparatelor, 
  • cheltuieli aferente promovarii serviciilor si produselor oferite, 
  • achizitia unei case de marcat si fiscalizarea acesteia,

COSTURI de autorizare in vederea functionarii legale, respectiv:

  • Efectuarea demersurilor de inregistrare la Registrul Comertului a firmei si/ sau a punctului de lucru
  • Autorizarea in vederea functionarii pe linie sanitara si sanitar-veterinara
  • Implementarea H.A.C.C.P. (foarte importanta ! – obligatoriu din 2007 )
  • Autorizarea pe linie SSM-SU (sanatate si securitate in munca si situatii de urgenta)
  • Aviz de functionare din partea Primariei competente (dupa caz) 
  • Indeplinirea formalitatilor privind amplasarea unei reclame
  • Alte servicii de asistenta si consultanta specifice situatiei concrete de la fata locului.

AVANTAJELE colaborarii cu JuristFirme.ro

Exista, bineinteles, tentatia de a economisi costurile aferente unei consultante de calitate, insa pe termen mediu si lung aceste costuri se vor compensa cu valoarea amenzilor si/sau a eventualelor “atentii”. 

Astfel, amortizarea costurilor aferente autorizarii se va face in timp mai indelungat, insa alegerea de a functiona legal, se va dovedi in cele din urma, cea potrivita, iar dumneavoastra va puteti vede de afaceri linistiti. 

Prin colaborarea cu JuristFirme.ro, aveti avantajul externalizarii acestui demers catre o  echipa cu cunostinte specifice privind demersurile si procedurile de autorizare, dar si cel al reducerii timpului necesar pentru a intra in legalitate, si recuperarii investitiei facute. Astfel, scutiti mai mult decat timp pretios, va salvati energia pe care marea majoritate a intreprinzatorilor o pierd in lupta cu birocratia.

AUTORIZAREA pentru functionarea legala a unei afaceri in alimentatie publica

Oferta noastra include toate categoriile de servicii de care ati putea avea nevoie pentru infiintarea si functionarea legala a unei afaceri in domeniul alimentatiei publice, dupa cum urmeaza:

  • Etapa de asistenta in Identificarea si evaluarea unui spatiu pretabil pentru activitati de alimentatie publica
  • Efectuarea demersurilor la Oficiul Registrului Comertului
  • Activitati de consultanta pentru autorizarea pe linie sanitara si sanitar-veterinara, inclusiv implementarea HACCP 
  • Efectuarea demersurilor de autorizare pe linie SSM-SU (sanatate si securitate in munca si situatii de urgenta)
  • Efectuarea demersurilor de obtinere a Avizului de Functionare din partea primariei competente (daca este cazul)
  • Efectuarea demersurilor de autorizare pe linie de protectia mediului (daca este cazul)
  • Efectuarea demersurilor de amplasare a unei reclame

Procedura se mai poate completa cu alte elemente, care difera in functie de caz.

Suport

Ai o întrebare? Contactează-ne acum!

  • Apelează-ne prin LiveSupport. Click aici.
  • Ne poți suna la telefon 0730 504 010
  • Lasă-ne un mesaj prin email. Click aici.

Ultima actualizare: 21 Aprilie 2015

Autorizatii CATERING 

Oferta PERMANENTA JF07 include: VINO la Consultanta - autorizare Restaurant

Consultanta - 200 Lei (1 ora) in care clarificam:

  • aspecte generale privind amenajarea spatiului  
  • aspecte generale privind utilarea spatiului  
  • aspecte generale privind personalul lucrator  
  • aspecte generale privind aprovizionarea si materiile prime   
  • aspecte generale privind demersurile de autorizare. ?

Oferta PERMANENTA JF08 include in plus: 

Activitati specifice - 200 Lei/ ora dupa cum urmeaza:

  • evaluarea la fata locului a spatiului in care va functiona firma   
  • simularea utilarii spatiului prin realizarea unei schite de fluxuri la cote exacte  
  • consultanta privind intocmirea dosarului de control pentru DSP si DSVSA   
  • intocmirea si depunerea dosarului de autorizare la DSVSA     
  • OPTIONAL, asistenta la controlul de autorizare DSVSA.  

In mod uzual, sunt necesare intre 5 si 10 ore de activitati specifice.


SUPLIMENTAR, ne mai putem ocupa pentru d-voastra de: 

- demersurile de autorizare la Primaria competenta (daca este cazul)
- intocmirea documentatiilor SSM-SU si colaborare pe baza unui abonament lunar  
- demersurile de legalizare a sitemului de supraveghere video (daca este cazul) 
- alte servicii optionale, dupa caz

Consultanta sau Activitatile specifice au un cost de 200 Lei/ ora.

IMPORTANT: Pot fi concepute Oferte care sa includa un demers, ori mai multe, sau doar Consultanta!


Dupa caz, Autorizatia de MEDIU

este obligatorie doar in anumite situatii, cum ar fi:  

  • daca firma are o capacitate foarte mare de productie (putem detalia in cadrul consultantei initiale), sau   
  • daca exista un salon de evenimente cu o capacitate de peste 100 locuri.  

?Consultanta sau Activitatile specifice au un cost de 200 Lei/ ora.

In mod uzual sunt necesare intre 6 si 12 ore de activitati specifice!


Ofertele prezentate pe site-ul nostru au o aplicabilitate generala, au caracter informativ si nu reprezinta angajamente ferme.

Dupa luarea in considerare a elementelor prezentate in cadrul Ofertelor generale, Oferta finala poate fi ajustata in functie de situatia concreta a fiecarui Beneficiar.

*Vino la Consultanta! Primesti cadou dosarul de infiintare al punctului de lucru la Registrul Comertului.
Pentru a beneficia de Oferta, trebuie sa optati pentru Oferta permanenta JF08 in maxim 60 zile de la intalnirea in cadrul careia ati beneficiat de Consultanta.

Suport

Ai o întrebare? Contactează-ne acum!

  • Apelează-ne prin LiveSupport. Click aici.
  • Ne poți suna la telefon 0730 504 010
  • Lasă-ne un mesaj prin email. Click aici.

Trimite o solicitare : Catering

(*) Daca te grabesti, poti completa doar informatiile obligatorii.

Nu uita sa oferi cateva explicatii la rublica “Mesaj” !

(**) Daca este posibil, recomandam completarea formularului detaliat, care ne ajuta sa evaluam situatia si sa alcatuim o Oferta, sau chiar mai multe variante de colaborare.

Informații obligatorii

Completeaza informatiile minime obligatorii, pentru ca noi sa te putem contacta.

Te rugam sa mentionezi intervalul orar in care vrei sa fii contactat (telefonic).

Dupa ce ai completat rubricile minim obligatorii, poti alege sa trimiti solicitarea ta, sau poti continua cu completarea formularului detaliat.

Continuă cu formularul detaliat

Informații detaliate

Alege fisierSchimba fisier Sterge Incarca un alt fisier

Serviciile care te intereseaza

+

Principalul criteriu de alegere al ofertei

Evaluarea prealabila a Solicitarii tale

Date facturare