Ultima actualizare: 11 Iulie 2018

Autorizaţia de Funcționare

 

Autorizația de Funcționare este documentul oficial ce permite desfășurarea unei activități de natură comercială. 

Autorizația, sau Acordul de Funcționare poate fi obținut(ă) doar în urma depunerii unui dosar

Dacă dosarul este complet și corect întocmit, în București veți putea obține un document care arată precum unul dintre cele prezentate mai jos - pentru fiecare dintre sectoarele capitalei noastre:  

Autorizatia de Functioare - Primaria Sector 1Autorizatia de Functionare - Primarie Sector 2Autorizatia de Functionare - Primarie Sector 3Acord de funcţionare - Primărie Sector 4Acord de Functionare - Primarie Sector 5Acord de funcţionare - Primărie Sector 4

 Mai multe privind Relația cu instituțiile 

 

DOSAR primărie - Autorizația de Funcționare

 650 Lei  pentru  Autorizația de Funcționare 

Oferta cu preț redus este potrivită în cazul în care beneficiarul poate furniza un set complet de documente și este interesat doar de demersurile de autorizare propriu-zise,

fără alte servicii suplimentare!

 

Beneficiarul are doar câteva obligații: 

  • să ne furnizeze documentele necesare (vezi: Sectorul 1, Sector 2, Sector 3 - urmează să publicăm pentru Sectoarele 4, 5 și 6) 
  • să se deplaseze la sediul nostru pentru a semna cererea și celelalte formulare 
  • să nu solicite o procesare urgentă (dedicată), ci o procesare uzuală, integrată programului nostru de activități 

 

Serviciile noastre includ

  • analiza actelor prezentate de beneficiar  
  • întocmirea dosarului pe baza actelor furnizate de beneficiar 
  • completarea formularelor
  • deplasarea la sediul instituției în vederea depunerii dosarului 

Veți plăti doar Onorariul de 650 Lei + taxa de autorizare (după caz). 

 


Cine apelează la serviciile noastre? 

Cei care își prețuiesc timpul! 

 

În mod frecvent, clienții noștri au nevoie de mai multe tipuri de servicii, care nu se rezumă doar la întocmirea dosarelor, ci și la consultanță în diverse domenii, deplasări la punctul de lucru, pentru a discuta despre amenajări, utilaje, etc, iar uneori suntem nevoiți să susținem dosarele în audiențe la diverse instituții și alte activități orientate pe nevoile beneficiarului


 

DOSAR primărie și servicii suplimentare - Autorizația de Funcționare

În funcție de nevoile Beneficiarului prezenta Oferta mai include, în plus față de oferta standard: 

  • analiza aprofundată a documentelor 
  • întâlniri și consultanță pentru alegerea variantei optime 
  • verificări de natură urbanistică (spațiul se află în zonă protejată, sau are nevoie de schimbarea de funcțiune, altele) 
  • eventuale verificari privind restricții pe legislația sanitară, de mediu și/ sau ISU, altele (după caz) 
  • susținerea dosarului în cadrul unor audiențe, sau alte tipuri de diligențe (dacă este cazul) 
  • clarificări privind condițiile legale referitoare amenajare, utilarea, altele 
  • deplasări la punctul de lucru al beneficiarului și disponibilitate ridicată   

Fiecare dintre aceste activități presupune alocarea unui timp de lucru în interesul Beneficiarului. 

Onorariul este 650 Lei + prețul timpului de lucru orientat pe nevoile beneficiarului. 

Prețul timpului de lucru este discutat în funcție de dimensiunile proiectului, eventuale colaborări anterioare, etc

Bineînțeles, în practică, cel mai adesea, ofertăm și negociem un pachet de servicii care include o parte dintre aceste sevicii enumerate mai sus, deoarece fiecare beneficiar are nevoi diferite! 

 


Cauţi preţul cel mai mic?

Uneori toţi facem asta,  

Dar, de obicei, căutăm raportul corect între calitate şi preţ!

 


Time-is-money

Experţii noştri pot oferi suport in toate demersurile de avizare şi autorizare necesare funcţionarii legale a unei afaceri de alimentaţie publică, dar și în alte domenii (vezi aici)
 

Ai nevoie de ajutor?

<< Programează o întâlnire la sediul nostru >>

 

* Ne rezervăm dreptul de a modifica Oferta şi Termenul de valabilitate al acesteia în orice moment şi fără notificare prealabilă.

 

 

Suport

Ai o întrebare? Contactează-ne acum!

  • Apelează-ne prin LiveSupport. Click aici.
  • Ne poți suna la telefon 0730 504 010
  • Lasă-ne un mesaj prin email. Click aici.

Ultima actualizare: 02 Iulie 2018

 

Cauţi preţul cel mai mic?

Uneori toţi facem asta,  

Dar, de obicei, căutăm raportul corect între calitate şi preţ!

 

 Ofertă de servicii: 

( autorizare în alimentație publică )

Consultanta si/ sau Evaluare spatiu (1-2 ore) 250 Lei/ ora Tariful orar scade - Timpul de lucru cresteFormularul vine cu 40% Reducere!

 

Serviciile noastre mai includ: 

♦ conceperea circuitelor funcţionale ♦ 
 întocmirea şi depunerea dosarului la DSV ♦
♦ întocmirea procedurilor de lucru şi pregătirea pentru controlul de autorizare ♦
♦ asistenţa la controlul de autorizare ♦
♦ servicii post-autorizare ♦
 

 


Time-is-money

Experţii noştri pot oferi suport in toate demersurile de avizare şi autorizare necesare funcţionarii legale a unei afaceri de alimentaţie publică, dar și în alte domenii (vezi aici)
 
 

Ai nevoie de ajutor?

<< Programează o întâlnire la sediul nostru >>

 

* Ne rezervăm dreptul de a modifica Oferta şi Termenul de valabilitate al acesteia în orice moment şi fără notificare prealabilă.

 

Suport

Ai o întrebare? Contactează-ne acum!

  • Apelează-ne prin LiveSupport. Click aici.
  • Ne poți suna la telefon 0730 504 010
  • Lasă-ne un mesaj prin email. Click aici.

Trimite o solicitare : Autorizatia de Functionare

Informații obligatorii

Completeaza informatiile minime obligatorii, pentru ca noi sa te putem contacta.

Te rugam sa mentionezi intervalul orar in care vrei sa fii contactat (telefonic).

Dupa ce ai completat rubricile minim obligatorii, poti alege sa trimiti solicitarea ta, sau poti continua cu completarea formularului detaliat.