Aviz de Urbanism terasa Bucuresti - zonă protejată
Avizul de Urbanism pentru terasa,
Este un document emis de către Serviciul Urbanistic din cadrul Primăriei municipiului București, pentru orice terasa situată într-una dintre zonele protejate din București.
Aviz aplasare terasa se numește documenteul necesar în demersul de autorizare a funcționării terasei în unele sectoare din București.
Serviciile JF se adresează celor care își prețuiesc timpul
Aviz aplasare terasa
-
Valabilitate: până la 31 decembrie a anului în care a fost emis
-
Taxă: fără
Documentele necesare pentru obținere Aviz de Urbanism amplasare terasă
-
cerere tip
-
copie după autorizația de funcționare a localului;
-
copie după actul de deținere a spațiului în care este declarat punctul de lucru
-
certificat de atestare fiscală în original, în termen de valabililale, emis de ANAF
-
certificat de atestare fiscală în original, în termen de valabililale, emise de DITL
-
după caz, dovada achitării la zi a obligațiilor de plată către Administrația Fondului lmobiliar;
-
plan de incadrare în zonă Ia scara 1:2000,
-
plan de situație la scara 1:500 vizat de compartimentul de specialitate cu atribuții în domeniul cadastrului din cadrul Primăriei Municipiului București cu delimitarea clară a amplasamentului propus, în dublu exemplar;
-
schiță a punclului de lucru declarat, cu indicarea elementelor obligatorii stabilite prin prezenul regulament;
-
folografii color ale amplasamenlului solicitat.
-
alte acte, după caz
Serviciile JF se adresează celor care își prețuiesc timpul
Nu ești sigur ce documente îți sunt necesare? Vezi cum te putem ajuta:
[ consultanță autorizații ] [ verificări spațiu ]
Avizul de Urbanism pentru terasa,
Este un document emis de către Serviciul Urbanistic din cadrul Primăriei municipiului București, pentru orice terasa situată într-una dintre zonele protejate din București.
Aviz aplasare terasa se numește documenteul necesar în demersul de autorizare a funcționării terasei în unele sectoare din București.
Serviciile JF se adresează celor care își prețuiesc timpul
Aviz aplasare terasa
-
Valabilitate: până la 31 decembrie a anului în care a fost emis
-
Taxă: fără
Documentele necesare pentru obținere Aviz de Urbanism amplasare terasă
-
cerere tip
-
copie după autorizația de funcționare a localului;
-
copie după actul de deținere a spațiului în care este declarat punctul de lucru
-
certificat de atestare fiscală în original, în termen de valabililale, emis de ANAF
-
certificat de atestare fiscală în original, în termen de valabililale, emise de DITL
-
după caz, dovada achitării la zi a obligațiilor de plată către Administrația Fondului lmobiliar;
-
plan de incadrare în zonă Ia scara 1:2000,
-
plan de situație la scara 1:500 vizat de compartimentul de specialitate cu atribuții în domeniul cadastrului din cadrul Primăriei Municipiului București cu delimitarea clară a amplasamentului propus, în dublu exemplar;
-
schiță a punclului de lucru declarat, cu indicarea elementelor obligatorii stabilite prin prezenul regulament;
-
folografii color ale amplasamenlului solicitat.
-
alte acte, după caz
Serviciile JF se adresează celor care își prețuiesc timpul
Nu ești sigur ce documente îți sunt necesare? Vezi cum te putem ajuta:
[ consultanță autorizații ] [ verificări spațiu ]