Acordul de Funcționare și Acordul de Desfășurare a Activităților

Acordul de Funcționare și Acordul de Desfășurare a Activităților

Sunt emise de Primăria Sectorului 1 pentru desfășurarea legală a activităților comerciale pe raza teritorială a Sectorului 1

Lista standard a documentelor necesare în dosar este menționată chiar pe cerere. 
În unele situații, Primăria Sectorului 1 poate solicita documente suplimentare. 

Acord de Funcționare Sector 1

 

Hotărârea Consiliului Local Sector 1 nr. 236 din 12.12.2024 pentru adoptarea Regulamentului privind desfășurarea activităților comerciale pe raza administrativ-teritorială a Sectorului 1 al Municipiului București a venit cu o simplificare semnificativă a procedurilor de autorizare în Sectorul 1, dar a introdus și obligații noi pentru categorii de agenți economici, care nu erau obligați să se autorizeze anterior. 

Pe de-o parte, procedura de autorizare pentru desfășurarea activităților de alimentație publică a devenit mult mai prietenoasă, iar pentru a marca această schimbare, vechea autorizație se numește acum Acord de Funcționare

Pe de altă parte, agenții economici, care desfășoară alte activități de comerț și prestări servicii, cum ar fi cele ale magazinelor de orice fel, servicii de înfrumusețare, vulcanizări, service auto, întreținere corporală, sau alte activități comerciale, sunt obligați acum să facă demersuri în vederea obținerii Acordului de Desfășurare a Activităților

 

Serviciile  JF  se adresează celor care își prețuiesc timpul. 


Dacă ești interesat(ă) de serviciile noastre, iată cum obișnuim să lucrăm: 

  • începem prin a verifica actele beneficiarului, 

  • apoi informăm beneficiarul și îi oferim consultanță

  • în final, pregătim setul de documente și depunem dosarul


 

Acord de Funcționare și 

Acord de Desfășurare a Activităților

 

[Mai multe informații aici]        [Prețuri aici]