0730 50 40 10

Consultanță sanitara veterinara bucatarie

Cine are nevoie de consultanţa sanitară veterinară?

Circuite funcţionale, Finisaje şi Utilaje

Pregătirea şi Activitatea personalului angajat

Consultanţă şi asistenţă în relația cu DSVSA

 


 august 2022: Autorizare DSV fast-food, sau catering-mic, ori pizza delivery



Consultanţa sanitară veterinară este precum ceapa într-o mâncare bună! Te ustura ochii când o pregăteşti, dar rezultatul justifică eforturile!

Bineînţeles, un consultant bun se va adapta nevoilor clientului său, însă, în final, rolul consultantului nu este acela de a vă da veşti bune, ci de a analiza obiectiv situaţia, pentru a găsi şi a vă propune soluţii, astfel încât să vă prezentaţi cât mai bine în faţa autorităţilor, care vin să vă controleze!

consultanta sanitara veterinara

Cine are nevoie de consultanţă sanitară veterinară?

Legislaţia sanitară veterinară se aplică în anumite domenii de activitate.

În secţiunea Reprezentare la Instituţii, în articolul referitor la relaţia cu DSVSA - Direcţia Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor, am menționat tipurile de activităţi comerciale de care ne ocupăm în mod frecvent, identificate prin codurile CAEN, după cum urmează:


Spaţiul de lucru: Circuitele funcţionale, Finisaje şi Utilaje

  • Spaţiul de lucru trebuie să îndeplinească o serie de condiţii şi trebuie adaptat anumitor rigori legale. 

Această adaptare se realizează, în primul rând, în funcţie de tipul activităţii desfăşurate, dar şi în funcţie de specific, de volum, sau alte elemente concrete.

  • Activităţile comerciale de volum mic, gen fast-food mic cu servire la geam, pot fi evaluate cu mai multă indulgenţă de inspectorii DSV. 

Pentru activitățile comerciale de dimensiuni reduse demersurile de autorizare pot fi efectuate mai ușor de micii întreprinzători

  • În activitatea noastră ne-am obişnuit să analizăm situaţia în ansamblu, pentru a identifica soluțiile cele mai bune. 

Bineînțeles, de fiecare dată încercăm să ne apropiem cât mai mult de varianta, aşa-zisă, "de manual", fără a căuta compromisul, deoarece pe termen mediu şi lung orice compromis reprezintă o vulnerabilitate.

  • Pe lânga stabilirea circuitelor de lucru propriu-zise (începând chiar de la intrarea în program a personalului angajat şi aprovizionarea cu materii prime), această etapă a consultanţei sanitare veterinare mai trebuie să clarifice detalii referitoare la finisajele necesare în zonele de lucru, utilajele necesare şi amplasarea lor corectă.

Practica a relevat o serie întreagă de soluţii de "compromis rezonabil", care s-au transformat treptat în cutume, însă acesta este rezultatul unui proces mai îndelungat și firesc. 

 

Pregătirea şi Activitatea personalului angajat

Personalul trebuie să aibă o pregătire adecvată, corespunzătoare domeniului de activitate şi postului de lucru. Cursul de igienă alimentara reprezintă un numitor comun şi un minim în ce priveşte pregătirea de specialitate!

În alimentaţie publică activitatea personalului este descrisă, cel mai adesea, în aşa-numitele proceduri de Lucru, ce sunt, în fapt, capitole extrase din Ghidul de bune practici cunoscut sub acronimul HACCP - Hazard Analysis and Critical Control Point

Consultanţă şi asistenţă în relația cu DSVSA 

 

În practică, pentru realizarea unei propuneri de amenajare efectuăm o succesiune de operaţiuni:

A. pentru început, analizăm informaţiile şi documentele furnizate de Beneficiar

B. stabilim o întâlnire cu Beneficiarul: discutăm detalii, clarificăm 

C. propunem o variantă de amenajare a spaţiului: discutăm scenarii 

E. ajustăm propunerea de amenajare a spaţiului în urma discuţiilor cu Beneficiarul

 


Specialiștii  JF   analizează și îți prezintă o imagine realistă a situației în care te afli,
Informațiile și consultanța te vor ajuta să iei deciziile corecte!

Vezi serviciile  JF  disponibile 

 august 2022: Autorizare DSV fast-food, sau catering-mic, ori pizza delivery


 

În final, după ce stabilim toate detaliile:

F. depunem cererea de autorizare și documentaţiile anexă la DSVSA în numele Beneficiarului

G. oferim consultanţă şi îndrumări Beneficiarului în pregătirea controlului de autorizare DSV

Bineinţeles, Beneficiarul poate solicita şi alte servicii, cum ar fi întocmirea procedurilor de lucru, sau asistenţă la controlul de autorizare!

Pachetul de servicii va fi conceput împreună cu Beneficiarul, astfel încât să corespundă nevoilor sale!

Servicii

Consultanță sanitară veterinară amenajare bucătărie 

În ordinea lor firească, activitățile, pe care de desfășurăm pentru clienții noștri din alimentație publică, sunt: 

  • analizăm documentele furnizate  

  • analizăm informațiile concrete referitoare la spațiul propus de beneficiar 

  • identificăm aspecte relevante din perspectiva obligațiilor legale privind igiena și sănătatea publică 

  • identificăm aspecte relevante din perspectiva normelor legale sanitare veterinare 

  • identificăm aspecte relevante din perspectiva legislației urbanistice 

  • analizăm scenarii împreună cu beneficiarul; oferim consultanță și îndrumări 

  • ne deplasăm la spațiul propus de beneficiar, după caz 

  • ne deplasăm la instituții; solicităm informații și clarificări din partea instituțiilor 

  • propunem soluții de amenajare și utilare a spațiului, sau optimizăm circuitele funcționale propuse de beneficiar conform exigențelor sanitare veterinare 

  • discutăm cu colaboratori specializați; solicităm opinii avizate și oferte de servicii conexe 

  • desfășurăm activități de management de proiect 

  • desfășurăm alte activități, conform pachetului de servicii stabilit cu beneficiarul. 


Time is money

servicii și oferte aici 

Timpul tău este prețios! Alege serviciile  JF   

Bineînțeles, poți să te ocupi chiar tu de unele demersuri, însă ai lucra mult mai eficient în domeniul tău de activitate.

Categorii de Servicii

Pachetele de servicii în ordinea lor firească sunt:
BASIC

Include: analiza prealabila, consultanta generala și specifică

de la 625 Lei
SERVICII Incluse
  • * * *analiza documentelor și comunicarea cu beneficiarul
  • discuții telefonice, email-uri, comunicare prin intermediul contului
  • DSVconsultanță generală și îndrumări practice în întâlnire la sediul prestatorului
  • DSVanaliză plan de amenajare realizat de beneficiar/ optimizare circuite funcționale
  • DSVrealizare plan de amenajare/ concepere, sau optimizare circuite funcționale
  • DSVîntâlniri la sediul/ sediile beneficiarului, evaluare spațiu/ amenajări/ utilaje/ circuite, altele
ACTIVITATI desfasurate
  • analizăm actele și informațiile furnizate
  • îți oferim consultanță și discutăm detalii practice
TIMP de lucru. PRET
3 ore Pret Pachet
625 lei
OPTIM

Include: analiza prealabila, consultanta generala și specifică, precum și conceperea, sau optimizarea circuitelor funcționale (pentru spații de lucru de maxim 80 mp)

de la 1250 Lei
SERVICII Incluse
  • * * *analiza documentelor și comunicarea cu beneficiarul
  • discuții telefonice, email-uri, comunicare prin intermediul contului
  • DSVconsultanță generală și îndrumări practice în întâlnire la sediul prestatorului
  • DSVrealizare plan de amenajare/ concepere, sau optimizare circuite funcționale
  • * * *activități de birou (project management) în relația cu terț(i)-colaborator(i)
  • * * *solicităm informații și efectuăm verificări la diverse instituții
  • DSVdisponibilitate pentru refacere acte și modificări detalii proiect
  • DSVîntâlniri la sediul/ sediile beneficiarului, evaluare spațiu/ amenajări/ utilaje/ circuite, altele
ACTIVITATI desfasurate
  • analizăm actele și informațiile furnizate
  • îți oferim consultanță și discutăm detalii practice
  • concepem, sau optimizăm circuitele funcționale (timp de lucru până la 3 ore)
TIMP de lucru. PRET
5 ore Pret Pachet
1250 lei
Std._Plus

Include: analiza prealabila, consultanta generala și specifică, concepere, sau optimizare circuite funcționare, precum și alte activități (pentru spații de lucru de maxim 150 mp)

de la 1975 Lei
SERVICII Incluse
  • * * *analiza documentelor și comunicarea cu beneficiarul
  • discuții telefonice, email-uri, comunicare prin intermediul contului
  • consultanță generală și îndrumări practice
  • DSVconsultanță generală și îndrumări practice în întâlnire la sediul prestatorului
  • DSVdisponibilitate pentru refacere acte și modificări detalii proiect
  • DSVrealizare plan de amenajare, concepere, sau optimizare circuite funcționale
  • DSVverificare stadiu și asigurarea relației cu instituția (susținerea dosarului)
  • * * *solicităm informații și efectuăm verificări la diverse instituții
  • * * *deplasări de lucru la sediul/ sediile beneficiarlui
  • DSVdisponibilitate pentru întâlniri suplimentare și alte activități
  • DSVefectuăm verificări, solicităm informații și clarificări din partea DSV
  • DSVîntâlniri la sediul/ sediile beneficiarului, evaluare spațiu/ amenajări/ utilaje/ circuite, altele
ACTIVITATI desfasurate
  • analizăm actele și informațiile furnizate
  • îți oferim consultanță și discutăm detalii practice
  • concepem, sau optimizăm circuitele funcționale (timp de lucru până la 5 ore)
TIMP de lucru. PRET
8 ore Pret Pachet
1975 lei
Alege serviciile noastre si beneficiaza de AVANTAJELE CONTULUI DE CLIENT
STATUS IN TIMP REAL

Verifici stadiul fiecarui demers in timp real

DOCUMENTE SCANATE

Documente scanate, pe masura ce le obtinem

RAPORT DE ACTIVITATE

Vezi raportul de activitate detaliat in timp real

EXECUTIE RAPIDA

Eficienta ridicata si termene reduse de executie

Solicita oferta personalizata

Ce servicii îți sunt necesare?

Poți completa formularul de mai jos,   
sau ne poți contacta telefonic.  

Dacă nu știi exact, ce servicii te interesează, sună-ne! 
Consultanții noștri îți vor adresa întrebări ajutătoare

Vom stabili împreună o scurtă listă de activități și demersuri relevante, 
După care îți vom transmite o Ofertă de servicii.

Oferta rapida asistata/call-center

Preferi să ne contactezi telefonic? Ne găsești de Luni până Vineri între 09.00 - 18.00

Completeaza formularul si te vom contacta cand doresti pentru Ofertare Rapida
Ofertare Rapida
x
Portofoliu
Mai multe din Portofoliu

Designed and developed by

Top

Acest site foloseşte cookies. Navigând în continuare vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Detalii aici De acord